Annons

Regnskyddad miljö bröllopsfoto södermalm/nacka

Produkter
(logga in för att koppla)

tobias.e

Aktiv medlem
Hej!
Någon som har tips på vackra/romantiska miljöer på söder eller i nacka som är regnskyddade? För bröllopsfoto i klassisk stil (Graffitivägger etc passar inte nu).

Gärna utomhus, men inomhus kan fungera. Söker en härlig befintlig miljö: kanske vackra trappor och/eller lite utsikt, äldre arkitektur eller kanske något modernare. trädgård/park. Måste som sagt vara regnskyddat, jag letar efter en plan B här...

Stadshuset ligger visserligen inte på Söder, men ganska nära. Kanske kan det vara värt att scouta under broarna vid Skanstull, är inte omöjligt att man kan hitta någon tillräckligt romantisk vinkel där.

Tack för tipsen. Stadshuset är inte aktuellt nu, men jag skall ta en titt runt skanstull, kanske även vid långholmen.

Tack för tipsen. Stadshuset är inte aktuellt nu, men jag skall ta en titt runt skanstull, kanske även vid långholmen.
Just det, om man gillar marin bakgrund så ligger det en hel del fina träbåtar vid Pålsundet och man borde kunna få regnskydd av Västerbron. Även på Långholmens norra sida borde man kunna hitta ganska bra miljöer i skydd av bron.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar