Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Regn i Torslanda
- Trådstartare DavidBerg
- Start datum
reboot81
Aktiv medlem
Ja du har ju valt rätt del av landet för att fota oväder...
Själv hade jag försökt ner vid vattnet, kanske vid Volvomuseet (Måsholmsvägen).
Har inte varit upp vid gamla Flygledartornet (Flygtornsvägen) i dåligt väder, det kanske blir bra ljus däruppe?
Nedanför tornet, på Flygfältsgatan finns det många halvgamla lager och andra byggnader. Kanske finns bra bakgrunder där i form av korrigerad plåt?
Själv hade jag försökt ner vid vattnet, kanske vid Volvomuseet (Måsholmsvägen).
Har inte varit upp vid gamla Flygledartornet (Flygtornsvägen) i dåligt väder, det kanske blir bra ljus däruppe?
Nedanför tornet, på Flygfältsgatan finns det många halvgamla lager och andra byggnader. Kanske finns bra bakgrunder där i form av korrigerad plåt?
DavidBerg
Aktiv medlem
Ja det är som du säger rätt del av landet för att få känna på lite regn. Jag har fotat flera bröllop med regn men än så länge har det varit relativt milt under porträtten.
Kollade upp Måsholmsvägen på google maps, verkade riktigt fint och ligger rätt bra till, satsar kanske på det vid bra väder. Även Flygfältsgatan kunde vara intressant men just vid oväder skulle jag vilja ha en lite skyddad plats. Så bröllopsparet slipper komma genomsura till vigseln... Helst nåt inomhus eller iallafall under nån bro eller liknande. Som sagt, lite regn är inga problem det är mer om det är oväder...
Kollade upp Måsholmsvägen på google maps, verkade riktigt fint och ligger rätt bra till, satsar kanske på det vid bra väder. Även Flygfältsgatan kunde vara intressant men just vid oväder skulle jag vilja ha en lite skyddad plats. Så bröllopsparet slipper komma genomsura till vigseln... Helst nåt inomhus eller iallafall under nån bro eller liknande. Som sagt, lite regn är inga problem det är mer om det är oväder...
reboot81
Aktiv medlem
Eller om du kan hitta lämpligt ställe att spänna upp en stor vit presenning som tak?
Ex: http://farm4.static.flickr.com/3301/3498097396_0e6db79133_o.jpg
Dansbana? Stort lusthus?
Ex: http://farm4.static.flickr.com/3301/3498097396_0e6db79133_o.jpg
Dansbana? Stort lusthus?