Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Redigerade bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Adde

Aktiv medlem
Jag tycker att de ska finnas ett fält att fylla i när man lägger upp en bild som heter "redigering/ar:" här kan man skriva vad man gjort med bilden digitalt och analogt. De skulle nog minska missförstånden och påhoppen.

Här är ett exempel:

Publicerad: XXXXXXXXXXXXXX
Rubrik: XXXXXXXXXXXXXXXXXX
Beskrivning: XXXXXXXXXXXXX
Utrustning: XXXXXXXXXXXXXX
Var är bilden tagen: XXXXX
När är bilden tagen: XXXXX
Kategorier: XXXXXXXXXXXXXX
Redigering: XXXXXXXXXXXXXX

Hej

Lite märkligt. Själv föreslog jag en guidning också tidigare, även vid bedömning men den sågades totalt.

Kul att lfer kommer till insikt.

Roine

roinek skrev:
Hej

Lite märkligt. Själv föreslog jag en guidning också tidigare, även vid bedömning men den sågades totalt.

Kul att lfer kommer till insikt.

Roine

Skall jag tolka det som att det var jag som "sågade" det?

Hej

O nej, det var på ett annat träd här. Du har, vad jag vet, inte verit inblandad alls.
Det jag förslog där var ett mer styrt förfarande vid bedömningen av bilderna så vi får upp kvaliten.

Ursäkta den luddiga formuleringen, då jag skrev svaret såg jag inte att du svarat den som startade trädet.

Roine

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar