Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Redheads och färgtemp.. studiofotografering
- Trådstartare afrika
- Start datum
tobias.e
Aktiv medlem
Prova att byta film annars. Med Kodak Portra 100T får du rätt färgtemp utan filter. Filter stjäl ju ljus, som bekant...
Bilderna på Niklas och Maja i mitt porträttalbum är tagna med den filmen. Som belysning hade jag vanliga glödlampor på 300W,vilka egentligen är lite varmare än 3200. På Niklas bild finns desstuom inslag av lysrör, vilket inte blev så bra...
Bilderna på Niklas och Maja i mitt porträttalbum är tagna med den filmen. Som belysning hade jag vanliga glödlampor på 300W,vilka egentligen är lite varmare än 3200. På Niklas bild finns desstuom inslag av lysrör, vilket inte blev så bra...
picturethis.se
Aktiv medlem
Var fick du RedHeadsen ifrån?
Om de är filmare har de säkert lite blåfilter att låna ut. Själv använder jag "Moody Blue 815" från Gamcolor med bra resultat. Då använder jag Fuji färgneg.
Använder du digitalkamera kan du säkert vitbalansera kameran efter ljuset.
Om de är filmare har de säkert lite blåfilter att låna ut. Själv använder jag "Moody Blue 815" från Gamcolor med bra resultat. Då använder jag Fuji färgneg.
Använder du digitalkamera kan du säkert vitbalansera kameran efter ljuset.