Annons

Recovery

Produkter
(logga in för att koppla)

marcus_karlberg

Aktiv medlem
Hej,

jag tog lite bilder åt en beställare idag - väl hemma så upptäcker jag att bilderna inte "fastnat" på kortet. Jag har tankat hem ett recovery program som hittat bilderna, men det är bara en demo så jag kan inte spara dem. Hittade ett annat gratis program som inte hittade samma bilder. Min fråga är om någon har tips om något GRATIS recoveryprogram som fungerar bra?
 
Hej,

jag tog lite bilder åt en beställare idag - väl hemma så upptäcker jag att bilderna inte "fastnat" på kortet. Jag har tankat hem ett recovery program som hittat bilderna, men det är bara en demo så jag kan inte spara dem. Hittade ett annat gratis program som inte hittade samma bilder. Min fråga är om någon har tips om något GRATIS recoveryprogram som fungerar bra?

Sandisk tror jag har gratis programvara. Tror det står så på kartongen när man köper deras kort, men jag är inte helt hundra.
 
PC Inspector File Recovery är bra och gratis, men samma företag har den ännu bättre (för räddning av bildfiler) PC Inspector Smart File Recovery:
http://www.pcinspector.de/Sites/smart_recovery/info.htm?language=8

Även detta program är helt gratis!

Fördelen är att programmet vet hur en bildfil är uppbyggd och kan därför rädda fler filer, speciellt råfiler vinner på detta då andra program ofta nöjer sig med att rädda den inbäddade jpeg:en och missar rådatad helt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.