Annons

Recensioner,annonser och bilder.

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej!
Jag är en ganska trogen använadere av fotosidan.se och tycker på det stora hela att det är en riktigt bra sida. Jag använder ofta anonsmarknaden och har gjort några fina fynd där. Innan jag har köpt prylarna har jag kollat recensionerna. Men jag saknar en liten detalj. Det skulle vara önskvärt att man la in alla prylarna som recenseras som en länk som man kan använda i sina annonser. Om jag exempelvis vill sälja en Canon eos 350D så letar jag upp den i en lista och lägger in den i annonsen. Meningen med det är att man då får en länk direkt in i recensionerna och kan läsa om kameran innan man köper. På samma tema skulle jag önska att man kan gå direkt från recensionerna till de blider som är tagna med utrustningen i fråga. Man kan ju naturligtvis söka i sök bil formuläret men eftersom alla skriver olika på sin använda utrustning så får man sällan med alla bilder. Man får prova en massa kombinationer av utrustningsnamnen så att man sällan hittar alla bilder. Just recensioner och bilder tagna med utrustningen man är nyfiken på är några av fotosidans starka kort vad gäller köp och sälj men de kan bli starkare. Hoppas att någon läser och kan vidarebefodra dessa tankar till någon som kan påverka./Peter
 
Den andra saken du efterfrågar (direktlänk till lista över bilder tagna med prylen) är någonting både jag och andra efterfrågat tidigare...men av någon anledning verkar det ara svårt att få tummen ur på just den fronten. Kanske är jobbigare att fixa än annat, vem vet.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.