Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Rea på Canon EOS 1Ds Mark III 49995 kr
- Trådstartare Björn-v
- Start datum
snaxalig
Aktiv medlem
Såg att de sålde ut en Canon EOS 1Dc s Mark 111 på MediaMarkt i Jönköping för 49995 kr. Kameran fanns på hyllan där de har alla sina kameror, så några personer har nog hållt i kameran, inklusive mig själv. Men kanske ett bra tillfälle att uppgradera sig
Absolut! Om du får köpa den som ny, med garanti och allt, så spelar det väl ingen som helst roll att folk tafsat på den. 1Ds III tål mycket mer än så. Grattis, det återstår väl bara för dig att slå till.
Sebastian Skarp
Aktiv medlem
Media Markt i Malmö sålde en 1Ds MKIII för 39995 (inte säker på hundralapparna, men det var 39k) för några månader sen.
f.billqvist
Aktiv medlem
Media Markt i Malmö sålde en 1Ds MKIII för 39995 (inte säker på hundralapparna, men det var 39k) för några månader sen.
helt rätt .var sugen som fan att köpa den ! dem gör lite galna saker där ibland på mediamarkt ! speciellt i malmö ! sjukt bra butik
dem hade även en D3x för 59,000 för ett tag sedan samt en D3 för 39,990
f
snaxalig
Aktiv medlem
Då går det säkert för hugade 1Ds III-spekulanter att pruta priset ytterligare i Jönköping, och hänvisa till Malmö-butikens pris för samma produkt. Det är ju trots allt ett demoex som de ska sälja av.
f.billqvist
Aktiv medlem
Då går det säkert för hugade 1Ds III-spekulanter att pruta priset ytterligare i Jönköping, och hänvisa till Malmö-butikens pris för samma produkt. Det är ju trots allt ett demoex som de ska sälja av.
dem jämför inte priserna mellan butikerna utan bara lokalt ,o varje butik har sina priser så man kan inte ta malmöbutik kontra stockholmsbutiken
Laesk
Aktiv medlem
I jönköping sålde dom ut deras demoex av Sigma 300-800/5,6 DG HSM för 29990kr för något år sedan (Nikonfattning). De verkade va hutlöst svårsålt då dom försökte pracka på mig det inkl en D80 samtidigt för samma pris , som tur va kör jag Canon.
Ang 1Ds mk3 för 50 000 tycker jag är en anings mkt pengar, om man jämför mot begagnat i bra skick för 30 000kr, eller om någon månad kan man säkert komma över en för 25k.
Ang 1Ds mk3 för 50 000 tycker jag är en anings mkt pengar, om man jämför mot begagnat i bra skick för 30 000kr, eller om någon månad kan man säkert komma över en för 25k.
Björn-v
Aktiv medlem
Jag tror att det var en kille från Falköping som köpte Sigmaobjektivet. Han hade gått och seglat på flera ggr när han var på MM. Sista gången han var där hade han beslutat sig för att inte titta åt fotoavdelning, men drogs dit ändå, och såg att de hade sänkt priset från ca 59000 kr till 29000 kr, och då köpte det. Han tyckte han gjorde en kanonaffär för i och med att yenen har stigit, har priset på gluggen stigit ordentlig. Jag pratade med en säljare på MM för någon vecka sedan, och han kom ihåg han som köpte det
Lars Johnsson
Aktiv medlem
Media Markt Lund hade också en 1Ds3 för 39995 kr och en Sigma 300-800 för 29995 kr för ett par veckor sen