Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Räv i photoshop

Produkter
(logga in för att koppla)

M-Nilsson

Aktiv medlem
Jag tog en bild på en räv idag, men jag vet inte om jag är riktigt nöjd..jag försökte beskära den i photoshop och ändra kvaliten på bilden men får inte till det riktigt. Finns det Någon som är Riktigt haj på hur man gör en bild bättre? Skulle jag kunna skicka bilden till dig så du får fixa den åt mig på bästa sätt, skulle du vara så snäll???Kika gärna på rävbilden..kanske så går det inte göra så mycket åt saken..

Är det bilden du har på din sida? Fin blick från räven, men den ser ganska oskarp ut, eller som om du lagt på nåt konstnärsfilter i photoshop? Jag skulle försökt ta bort det tjocka strecket (vad det nu är?) som är uppe till vänster i bild. Sen skulle jag nog försöka mig på nån sepiatonad variant istället för färg, blir mer fokus på räven då och mindre på färgskalan.

ok

du jag är inte så duktig på sånt men håller med dig...skulle du kunna ta emot orginalbilden tro du och hjälap mig? Vorre snällt i så fall, annars tack ändå.

använd forumet

Lägg upp din bild här istället så får du många svar på hur du kan få den bättre! (glöm inte att skärpa upp den efter förminskning till rätt storlek så att man ser hur den ser ut lätt uppskärpt)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar