Annons

Publicering/ opublicerat utan att ta bort kommentar

Produkter
(logga in för att koppla)

Gatufoten

Aktiv medlem
Jag säger som många gör. Ursäkta frågan och ev fel forum . Men man kanske missat något...

Är det meningen att om man lagt in en bild så ska den ligga där och ta upp plats för all framtid? Eller finns det något sätt att låta bilder vara under mapp - opublicerade - ett tag utan att kommentarerna försvinner från bilden? Alltså om det räcker med att flytta bilder inom album alternativt flytta album?

Att testa vore ju lätt men tyckte det var bättre att fråga än att testa och riskera att ta bort fler kommentarer.
Kommentarerna finns för all del kvar i min egen sida. Men jag inbillar mig att det kanske kanske tolkas som oartigt mot de som skrivit kommentarerna, och så var ju inte meningen.

PS/ Förstår också att många inte ser vitsen att dra ned bilder i opublicerat läge en period, men jag tyckte det (av flera anledningar) vore praktiskt. Ex.vis om man är borta en längre tid och inte kan svara.

Hoppsan, det var snabbt svar.Tack.

Men jag var lite otydlig i förra frågan. (låg sockernivå ;-)
.

Alltså, jag drog tidigare albumet till opublicerat och "pooof"
så var kommentarerna borta i cyberrymden.

Tolkar jag svaret rätt att om jag i stället drar BILDERNA (inte album) mellan publicerat resp opublicerat så finns kommentarerna kvar?

Inget skall raderas vid avpublicering, då är det helkajko någonstans. Har du exempel på en bild som tappat kommentarer så skall jag kika om den verkligen har det.

(Däremot raderas kommentarer man fått i en pool om man plockar bort den ur poolen)

clindh skrev:
Inget skall raderas vid avpublicering,

Puuuh. Nope det är riktigt ser jag nu. Det var bara en bild som tappat kommentarer så det har skett av annan orsak som jag nog ställt till med själv på annat sätt. (mailat CL om det)

Passar på att ursäkta mig till de som gett mig kommentar på den bilden och nu råkar upptäcka att det är borta Det var inget medvetet från min sida - utan har skett av rent misstag. . . .

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar