Annons

prova bg-e3 i norrköping

Produkter
(logga in för att koppla)

jangs

Medlem
Hej!
Det är som så att jag läst en hel del om vad ni på fotosidan tycker om kombinationen 350D tillsammans med bg-e3. Eftersom jag är alldeles för prylgalen för mitt eget bästa blev jag då sugen på ett.

Men jag vill inte investera förrän jag vet om det verkligen är något för mig, skulle därför gärna vilja prova på hur det är att hålla i (och fota med) en 350D med batterigreppet monterat.

Jag har en känsla av att expert i city inte har några exemplar hemma för kunder att klämma på. Därför undrar jag om det finns någon här på fotosidan som bor i norrköping och skulle kunna tänka sig att låta mig testa?

// Jonas
 
Hej.. jag fick testa ett BG-E3 på expert innan jag köpte mitt..

annars så.. kan ja ju säga att ja kommer ALDRIG ta av mitt batterigrepp.. för dä ä så väldigt mycket skönare att fota med det på :) så inget att fundera på.. bara att köpa är mitt tips :)
 
Hej igen!

Hade nästan glömt denna tråd förrän jag fick ett mail om svar i den nu. Jag var på expert men de hade inga hemma som jag kunde prova och ville troligen inte ta hem av den anledningen heller. Lyckades dock prova ett och blev fäst direkt.

Sedan en tid sitter ett batterigrepp på som jag inte heller tänker ta av i första taget :D

Tack för svaret i alla fall Erik

// Jonas
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.