Annons

Projekt!?

Produkter
(logga in för att koppla)

Daffy

Ny medlem
Hejsan!

Som ni kanske vet är ju projektarbetet en stor del av det sista året på gymnasiet och en ganska viktig del av den gymnasiala skolgången.
Nu är det så att jag har idetorka på vad mitt projektarbeta ska handla om. Det jag vet är att jag vill använda kameran och ta bilder.. men i vilket sammanhang och vad ska slutprodukten bestå av??
Jag skulle uppskatta om ni hade några idéer på vad jag skulle kunna hitta på. Kraven är att man på något sätt kan koppla det till det naturvetenskapliga programme (som jag då går) och att jag kan använda kameran så mycket som möjligt.
En idé som jag hade var att jag skulle hitta det estetika och vakra (genom fotografin) i den stela och oftast tråkiga naturvetenskapliga världen, typ sjukhus labb osv.. men så tankte jag att det kan vara svårt att få tillstånd att fota i labb och sjukhus, så den iden ligger liksom på is.
så jag skulle bli jätteglad om ni skulle kunna hjälpa mig att komma på något bra projektabete =)

tack på förhand!!

//David
 
är det svårt att få tillstånd till det? Har du tillstånd från patienten så är det nog lugnt. Jag vet flera som tagit med nån kompis för att filma/fota deras operationer och liknande.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.