Annons

program om fotografier på TV i kväll

Produkter
(logga in för att koppla)

mipert

Aktiv medlem
Kolla SVT 2 klockan 22.40-23.10
(show view 2633955) i kväll söndag.

Då startar ett nytt program om medier och dagens avsnitt handlar om fotografier.

Ja! Då har man missat det även fast man slog in det långt i huvudet tidigare idag.
Varför har jag inte lärt mig att man ska använda kalendern på mobilen?

Repris

Hej!
UR-programmet (jag tror det hette "Flimmer och brus") går i repris ikväll (natt) tisdag kl 02.00 om jag inte minns fel.

Tack!

Synd att man kollar mailen 1 gång i veckan och inte ser att någon svarar i ens bevakade disskutioner förrän det är för sent.

Tror IT-åldern springer ifrån mig fast jag är född rakt in i den. Hopplöst.

Nu när jag sett programmet måste jag säga, jaha?

Typiskt lämpat för gymnasieelever som skall lära sig att vi påverkas av bilder.
Bra med dessa program, men, vi som vill ha lite mer kött på benen, när skall vi få någonting att titta på?

Saknar ibland Ulrika Knutsson och Eva ...någonting som gjorde lite mer intressanta bildprogram.

Jag håller med om att det var tunnt.För långa transportsträckor av rockvideokaraktär. Det intressanta var samtalet med Paul Fusco. Bilderna från Chernobyl är starka. Jag hade gärna sett ett helt program med det samtalet.
Jag är väl för gammal.. Kanske all kultur måste presenteras som rockvideo för att ungdomen ska köpa?
Dessutom var ljudet lite dåligt..eller rättare sagt borta och ersatt av en dånande brusmatta under långa stunder. Tur att intervjun med Fusco var textad.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar