Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Program för stora utskrifter sökes
- Trådstartare Trracer
- Start datum
freolo
Aktiv medlem
Jag har också varit ute efter ett sådant program. Jag har ett kartritarprogram som klarar att skriva ut kartor på det sättet.
Jag känner till att MS Publisher klarar av att skriva ut banderoller av den typen av utskrift du efterfrågar. Men jag känner inte att tillförlitligheten på det programmet är tillräckligt hög för att använda det till fotografier...
Jag känner till att MS Publisher klarar av att skriva ut banderoller av den typen av utskrift du efterfrågar. Men jag känner inte att tillförlitligheten på det programmet är tillräckligt hög för att använda det till fotografier...
Anders_Dahl
Aktiv medlem
Vad använder ni för skrivare ?
Epson har denna funktionen inbyggd i drivrutinen (1290)
Epson har denna funktionen inbyggd i drivrutinen (1290)
Catten
Aktiv medlem
Adobe Illustrator ska klara av att trycka upp "flersids" bilder har jag för mig. Vi gjorde detta en gång på under min mediautbildning.
Det finns Trial version att ladda hem ifrån adobes hemsida om inte jag minns fel. Men jag varnar lite, illustrator kan vara rätt knepigt ibland.
Det finns Trial version att ladda hem ifrån adobes hemsida om inte jag minns fel. Men jag varnar lite, illustrator kan vara rätt knepigt ibland.
RolandM
Aktiv medlem
HAr för mig att Paint Shop Pro har en funktion att klippa sönder bilder så att de blir delbilder för en webbsida, för att göra laddningen lite skojigare eller bygga knappar. Programmet borde inte ha någon synpunkt på respektive bilds maximalt möjliga storlek. Finns att ladda hem från JASC.com
mazeson
Aktiv medlem
Många färglaserskrivare har denna funktion inbyggd i drivrutinen, dvs man behöver inte bry sig om vilket program man skriver ut från.
Jag använder en OKI C7200 då och då, och har gjort bilder spridda på 6 A4. Tyvärr så blir resultaten inte så bra som jag hoppats, då det kan bli färgskiftningar som gör att hoppassningen av bilderna inte blir så snyggt.
Men det kanske blir bättre med annan färglaser...?
hils/mats
Jag använder en OKI C7200 då och då, och har gjort bilder spridda på 6 A4. Tyvärr så blir resultaten inte så bra som jag hoppats, då det kan bli färgskiftningar som gör att hoppassningen av bilderna inte blir så snyggt.
Men det kanske blir bättre med annan färglaser...?
hils/mats
Magnus Wahlgren
Aktiv medlem
Poster-Printery är ett program för just detta. Jag har dock inte använt det...