Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Produkter som är restade

Produkter
(logga in för att koppla)

storm

Aktiv medlem
Del av beställning som är restade

Skickade efter en beställning från Dustinhome på Pentax k10 D lite batterier och medvetet ett minnsekort som var slut på lager SD extrem3. Minnsekortet skulle inkomma i slutet av januri dvs om 20 dar. Ingen brådska tänkte jag , jag har ett lite slöare 512 som ligger hemma.
Ringde idag fredag och undrade varför dom inte skickat kameran så får jag till svar att dom inväntar minnet innan dom skickar hela paketet. Jag har aldrig varit med om detta tidigare. När jag tidigare beställd grejer tex cd skivor mm. Och det som inte finns i lager skickar företaget med goodwill i ett paket senare såklart. Detta resulterar i en kameralös helg. Men det är helt ok.
Brukar det vara så här med restade produkter att man inte går in o delar på leveranserna ?

Senast ändrad:
Det är olika, ofta kan du klicka i en ruta om du accepterar delleverans (som ofta blir dyrare pga. flera fraktkostnader).

Jag råkade ut för något liknande, köpte ett flertal småprylar där vissa saknades i lager och skickades separat. Det var inte så kul att få en nätverkskabel a´ 20:- plus frakt 80:-. (inte på Dustin dock)

Oki doki, bra att veta nästa gång jag beställer från nätet att skriva i kommentarer, accepterar delleverans.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar