Annons

Problem vid uppladdning av bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Johan Pihl

Aktiv medlem
När jag går in på Mina bilder, klickar på en bild, och Inställningar, så står det bara en nolla ( "0") där jag skrivit in bildnamn för Sortering. Detta gäller alla bilder (såna jag precis lagt upp eller såna jag lagt upp för lång tid sedan), detta trots att jag tidigare döpt alla vid namn. Det var inte så förut, utan problemet har dykt upp på senare tid. Jag kör Win XP med Chrome alt. Firefox.

Kan nån på Fotosidan åtgärda problemet så att man vet vilken bildversion det är man lagt upp på sidan?? Jag har skrivet några email till er och påpekat detta, men då bad ni (Ulrika Lindh) mig ta upp problemet här på forumet. Jag anser dock att det är ert ansvar, då det är ni som driver Fotosidan, och bör därför ta ansvar för att tjänster ni får betalt för fungerar.

Vi får kika på det där. Det skall ju funka. Men det blir först nästa vecka. Sen är väl det ingen utlovad plus-funktion iochförsig.

Nej, jag menade inte att det är nån utlovad plus-funktion. Den bör funka för alla, för det gjorde den ju förut. Men tack för att ni iaf kikar på problemet. Hoppas ni får ordning på det.

Problem vid bilduppladdning

Vi får kika på det där. Det skall ju funka. Men det blir först nästa vecka. Sen är väl det ingen utlovad plus-funktion iochförsig.

Jag har också problem med uppladdning av bilder -
Nu kan jag inte längre ladda upp bilder från min laptop - jag kör Windows XP med Firefox webbläsare (webbläsaren är alldeles ny-uppdaterad). På min stationära dator med Windows 7 och Explorer funkar det.

Är det för att jag har XP på lappen ? Det verkar som att det är vid hämtningen av bilden från bildmappen på min laptops hårddisk som problemet finns.

mvh
Börje N

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar