Annons

Problem vid installation av Photoshop CC

Produkter
(logga in för att koppla)

transalp-01

Aktiv medlem
Jag har problem att installera Photoshop CC. Jag får felbeskrivningen nedan av Creative Cloud: men får det inte att funka. Jag får fel när jag klickar på exe filen de hänvisar till och programmet de hänvisar till finns inte att ladda ner på Microsoft.

Någon som varit med om något liknande och löst problemet?

<PRE>Exit Code: 6
Please see specific errors below for troubleshooting. For example, ERROR:


-------------------------------------- Summary --------------------------------------

- 0 fatal error(s), 2 error(s)



----------- Payload: Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x64) 9.0.30729.5677 {512B6D21-18F9-11E2-93C1-00215AEA26C9} -----------

ERROR: Third party payload installer vcredist_x64.exe failed with exit code: 1603

ERROR: Failed to install Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x64). Please try installing it by double clicking on the executable at "C:\Users\TRANS_~1\AppData\Local\Temp\{CEFD0FB8-6B6E-4F32-B011-E0C99DAA0FF0}\Photoshop_14_LS20\Adobe CC\payloads\Microsoft VC 2008 Redist (x64)\vcredist_x64.exe", or download and install the latest Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x64) from Microsoft website - www.microsoft.com

-------------------------------------------------------------------------------------

</PRE>
 
Senast ändrad:
Jag gav upp. Dagen efter öppna jag upp min bärbara igen och blev lite förvånad. Photoshop CC var nu installerad och funkade.

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.