Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Problem med Tapatalk
- Trådstartare Graylingman
- Start datum
JonasHol
Aktiv medlem
Jag har länge använt Tapatalk för att läsa forumet på fotosidan och även på "systersidan" utsidan, men nu har jag plötsligt blivit utloggad och lyckas inte logga in igen När jag försöker får jag felmeddelande enligt bilden. Fel hos mig eller hos er?
Hittade du någon lösning?
Jag har motsvarande problem sedan några dagar.
Graylingman
Aktiv medlem
Hittade ingen lösning, utan plötsligt funkade det som vanligt igen, men nu har felet återuppstått igen.
Dead_Silent
Aktiv medlem
Jag får det inte heller att fungera (samma felmeddelande som ovan).
martin991
Aktiv medlem
Fotosidan stöder inte längre tapatalk, det kommer alltså inte att gå att logga in.
Det var synd. Men jag gissar att det är för att annonserna inte syns i Tapatalk. En ekonomisk fråga alltså.
martinot
Aktiv medlem
Det var synd. Men jag gissar att det är för att annonserna inte syns i Tapatalk. En ekonomisk fråga alltså.
Ingen skillnad emot desktop. Där stöds inte heller några protokoll för dedikerade klienter/appar (vad jag känner till).
Sedan, förutom att mobilanvändning ökar, och det finns ingen orsak att inte kapitalisera på det (kostar en hel del pengar att drifta en sajt som Fs, långt ifrån gratis), så kostar det ju desutom tid/resurser att underhålla extra kod och komponenter som tex. Tapatalk.
Jag tycker Fs responsiva design fungerar relativt OK (inte världsklass i bra responsiv design/arkitektur, men fungerar praktiskt).