Martin F
Aktiv medlem
Jag har problem med att få support från ett företag där flera av oss brukar handla på nätet. Är det OK att skriva ut företagsnamn i forumet förresten?
Jag har mailat dem 2 gånger nu utan att få svar. Första gången var för över 2 veckor sedan. För 3 dagar sedan skickade jag ett nytt mail, men jag har fortfarande inte fått något svar.
Bör jag bli orolig? Senast jag mailade dem innan denna händelse svarade de samma dag. Jag har bara haft bra erfarenheter av dem tidigare.
Supporten gäller en Apacer Disc Steno med ett batteri som inte fungerar som det ska. Åtminstone tror jag att det inte fungerar som det ska och det är det jag vill ha svar på.
Vad hade ni gjort?
Jag har mailat dem 2 gånger nu utan att få svar. Första gången var för över 2 veckor sedan. För 3 dagar sedan skickade jag ett nytt mail, men jag har fortfarande inte fått något svar.
Bör jag bli orolig? Senast jag mailade dem innan denna händelse svarade de samma dag. Jag har bara haft bra erfarenheter av dem tidigare.
Supporten gäller en Apacer Disc Steno med ett batteri som inte fungerar som det ska. Åtminstone tror jag att det inte fungerar som det ska och det är det jag vill ha svar på.
Vad hade ni gjort?