Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med Photoshop cc

Produkter
(logga in för att koppla)

mjoensson

Medlem
Hejsan.
Jag har skaffat Photoshop cc via adobes sida men jag har ett stort problem när jag startar programmet så stänger det ner sig efter cirka 2 sekunder vad ska jag göra

Mvh Marcus

Hejsan.
Jag har skaffat Photoshop cc via adobes sida men jag har ett stort problem när jag startar programmet så stänger det ner sig efter cirka 2 sekunder vad ska jag göra

Mvh Marcus

Hej !

Kan egentligen inget om cc, men blinkar det förbi nån meddelanderuta ?
Det borde finnas en loggfil någonstans, sök denna och se om eller vad som går att finna.
( Troligtvis nått aningen obegripligt )

Ev så kan du starta kolla datortiden, starta cc, sen söka på filer ändrade vid det klockslaget.

Pröva även med att starta om datorn.

//MW

Photoshop

Jag får tacka med era synpunkter vad problemet var men det löste sig med en ominstallation av Windows jag tror att problemet var i registret.
Tack

En lösning?

Hade själv samma problem, men hittade denna lösning på ett forum.

Uninstall Photoshop CC.

Uninstall Adobe CC.

Go to: C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe and find SLCache and delete it.

Go to: C:\ProgramData\Adobe and find SLStore and delete it.

Restart.

Install Adobe CC.

Install Photoshop.

Restart.

Detta funkade för mig

/Magnus

ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto