Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med LR

Produkter
(logga in för att koppla)

lennart.sindahl

Avslutat medlemskap
Efter att i en vecka testkört LR med gott resultat bestämde jag mig för att hoppa på deras CC Foto abo för dryga hundralappen per månad. Efter att ha fyllt i nödvändiga uppgifter så kunde jag ladda ner LR MEN när jag skulle ta upp bilderna jag testat med så kan jag se dem i Bibliotek (jpeg-bilden?) men när jag klickar Framkalla så ärr utan blank och det står "Filen känns inte igen av stödet för raw-format i Lightroom". Vad är fel? Det funkade ju i testversionen?????

Knepigt

Problemet löst. När man tar ett nytt abo på LR CC och laddar ner programmen får man inte senaste versionen utan efter nedladdning måste man börja med uppgradering. Verkar lite knepigt men efter att ha uppgraderat funkar det som det skall. Jaha så gör dom på Adobe.....

Problemet löst. När man tar ett nytt abo på LR CC och laddar ner programmen får man inte senaste versionen utan efter nedladdning måste man börja med uppgradering. Verkar lite knepigt men efter att ha uppgraderat funkar det som det skall. Jaha så gör dom på Adobe.....
Trodde i min enfald att man fick senaste versionen vid nytecknande av CC.
Nu är det löst i alla fall :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar