Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med Canon EOS 450D

Produkter
(logga in för att koppla)

Herman Hedning

Ny medlem
Problemet med min Canon är att om batteriet är nyladdat så kan jag ta ett fåtal bilder, sen slocknar kameran och vill inte vara med längre. Jag har provat att köpa ett nytt batteri, men det har inte hjälpt. Det konstiga är ju att den fungerar en liten stund när batteriet är nyladdat, men varför slutar den att fungera? Kan jag göra något åt det själv eller måste jag lämna in den?

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men föreslår att du kontaktar Canon RCC i Mölndal för råd och eventuell service.

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, men föreslår att du kontaktar Canon RCC i Mölndal för råd och eventuell service.

Tyvärr så bor jag lite för långt därifrån eftersom jag gärna vill lämna den personligen... Är det någon som råkat ut för något liknande? Om inte annat, vad kan det kosta att läna in den?

Sådana ställen brukar debitera nån halv tusenlapp för att de ska ta i kameran, och sen går det därifrån med vad som nu behövs för att reparera den.

ANNONS