Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Problem med att klicka på länkar

Produkter
(logga in för att koppla)

carpelux

Aktiv medlem
Är det någon mer än jag som har problem med att klicka på länkar i forumen?
När jag klickar flyttar sig hela bilden åt höger, och det gäller även länken jag försöker klicka på. Då måste jag klicka en gång till på länken för att komma dit jag vill. Blir lite irriterande efter ett tag :mad:

Vilken browser - vilket operativsystem?
Jag förstår inte riktigt hur det ser ut för dig - kan du ta en skärmdump?

Samma här. Ofta rycker hela forumet till ett par mm till höger och sen får man klicka igen. Explorer 5.0/5.5 samt win98 och w2k

Ett exempel är en debatt som har flera sidor. När man då klickar på sifferlänken så hoppar liksom hela sidan iväg en liten bit åt höger. Detta i sin tur innebär det absurda att du missar siffran (länken). Du får då helt enkelt ställa dig över länken igen och klicka en gång till!

Men det sker även när man klickar på andra länkar, saken är bara den att de är så stora så man inte "missar" bara för det!

/Joakim

Jag kör med Windows 2000 och Internet explorer 5.0.
Det är som om hela sidan hoppar ett par mm åt höger precis när man klickar, och därför missar man länken. Det vanligaste stället man kan se detta är på trådar med många inlägg, när man skall gå till nästa sida är det snarare regel än undantag att detta problem inträffar.

Jag har samma problem, både hemma och på jobbet. Windows 2000 på jobbet, men ´98 hemma.

Verkar inte vara någon skillnad var jag är. Det är ju fruktansvärt irriterande, men knappast ett "stort" problem.:(

...och Mac OS 8.6 med Netscape 4.7 och Explorer 4.5 funkar, OS 9.1 med Explorer 5.5 går oxå bra.

Wangadang!

det var lustigt- jag satt precis och irriterade mig över att det alltid cliffar när man ska hoppa till sidan 2 i ett forum och att "man borde kanske säga till"

Med andra ord har jag samma problem. Win98, IE 5.0

Säg till om jag kan utveckla det - det finns nog de som har bättre koll på dumburkar än jag som kan vara till större hjälp när det gäller det tekniska

/e

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar