Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Problem D70
- Trådstartare Mannhem
- Start datum
ztenlund
Aktiv medlem
Det står i listan över felmeddelanden:
Sedan kan säkert felet uppstå på grund av felaktiga eller inkompatibla kort också, eventuellt även om det blir någon vajsing på sjävla kamerahuset.
Nu har jag nog aldrig fått det som felmeddelande på en Nikon, men For visas även i samband med att man gör "tvåknappsformatering".
Sedan kan säkert felet uppstå på grund av felaktiga eller inkompatibla kort också, eventuellt även om det blir någon vajsing på sjävla kamerahuset.
Nu har jag nog aldrig fått det som felmeddelande på en Nikon, men For visas även i samband med att man gör "tvåknappsformatering".
Mannhem
Medlem
Har nu formaterat dels i datorn och dels i kameran, men fortfarande blinkar det i displayen "For". Har ett sandisk ultra ll 4,0 GB, om detta kan ha någon betydelse?Det står i listan över felmeddelanden:
Visa bilaga 169965
Mannhem
Medlem
Nu fick jag kameran att fungera igen. Ev. har jag inte formaterat ”hela” minneskortet, utan avbrutit för snabbt. Formaterade om kortet i kameran på nytt och nu är allt som vanligt. Skall skaffa några mindre cf kort, för detta på 4 gb visar inte hur många bilder jag har att arbeta med. Tack för all tips.Enligt manualen till D70 S så är max GB med Sandisk 1-2GB beroende på modell.
ztenlund
Aktiv medlem
Nu fick jag kameran att fungera igen. Ev. har jag inte formaterat ”hela” minneskortet, utan avbrutit för snabbt. Formaterade om kortet i kameran på nytt och nu är allt som vanligt. Skall skaffa några mindre cf kort, för detta på 4 gb visar inte hur många bilder jag har att arbeta med. Tack för all tips.
Om du använder tvåknappsmetoden (och inte går via menyn) så trycker du tills For börjar blinka, men sedan måste du trycka på båda knapparna igen för att bekräfta. Gör du något annat så formateras inte kortet.
Mannhem
Medlem
Man lär sig något nytt varje dag! Tack för hjälpen.Om du använder tvåknappsmetoden (och inte går via menyn) så trycker du tills For börjar blinka, men sedan måste du trycka på båda knapparna igen för att bekräfta. Gör du något annat så formateras inte kortet.