Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pris fråga?

Produkter
(logga in för att koppla)

A95

Avslutat medlemskap
hejsan hej. har en liten fråga ang en kameran och lite objektiv+blixt

Cameran heter Olympus om 10.

Ojektivet heter Auto makinon MC zoom 1:4.5 F=80-200mm

olumpus om-system zuiko auto-s 1:1,8 50 mm
+ filter som heter cokin58mm skylight 1a och ett till som heter samma men är 49 mm.

Blixten heter ACHiever Multi-dedicated TZ 250

Vad tror ni detta kan vara värt då ja inte alls ta kort mycket. utan själv har en canon powershot a95. har legat många många år hos mina föräldrar som själv har tagit kort med den.

De ja vet om denna cameran är att de är en systemkamera med spegel nåt....=/ 2 objekt som där man kan ställa in skärpedjupet manuelt tror ja.

Vad tror ni jag kan få för denna??

Bilagor

• img_3988 (400 x 300).jpg
    img_3988 (400 x 300).jpg
    38.8 KB · Visningar: 247
Beror såklart på om allt fungerar som det skall efter så lång tid i dvala.

Jag tror att huset med 50mm f/1,8 är det som kan locka en köpare. En absolut mysig kamera att fota på gatan med.
Men visst finns det LÅngt vassare Olympus.modeller! (OM4 är ju en kalssiker..)

Jag skulle tro att ditt kitt är värt mellan 500,-och tusenlappen totalt.

Jag menar att det inte är ngn vitts att sälja sådana gamla prylar.

På bokhyllan i fungerande skick, laddad med en KODAK triX400...mumma när mormor kommer på besök och leker med barnbarnen...eller på en picknick till strandparken med flickvännen och den lilla nya hundvalpen...

MVH Niclas,

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar