pola
Aktiv medlem
här kommer en beskrivning från en säljare på tradera.se
säljer denna raritet inom systemkameror har blivvit nämnd till världens bästa kamera när den kom ut och den lyckas hålla det än i mer än 20 år, ett stort genombrott inom kamera industrin och ett framgång för minolta, den första mps (minolta program system) med masser funktioner. mer skriver jag inte, ni som sysslar med det här vet vad jag pratar om, det finns folk som gett upp till 4000kr här i Sverige för en sån här, i ebay i USA brukar dom ligga från 100 dollar för bara kammeran till 300 för paketpriser.
i denna paket följer med:
Minolta x-700 med original lins till på 50mm
Tamron objektiv 1:3,8 75-250mm
och blixten så klart, expert b20
låter som drömpriser $100-$300.
är det någon som håller tycker olika?
Värt att nämnas är att utropspriset
låg på 500 kr...
säljer denna raritet inom systemkameror har blivvit nämnd till världens bästa kamera när den kom ut och den lyckas hålla det än i mer än 20 år, ett stort genombrott inom kamera industrin och ett framgång för minolta, den första mps (minolta program system) med masser funktioner. mer skriver jag inte, ni som sysslar med det här vet vad jag pratar om, det finns folk som gett upp till 4000kr här i Sverige för en sån här, i ebay i USA brukar dom ligga från 100 dollar för bara kammeran till 300 för paketpriser.
i denna paket följer med:
Minolta x-700 med original lins till på 50mm
Tamron objektiv 1:3,8 75-250mm
och blixten så klart, expert b20
låter som drömpriser $100-$300.
är det någon som håller tycker olika?
Värt att nämnas är att utropspriset
låg på 500 kr...