Annons

Posters - Fine Art Nude

Produkter
(logga in för att koppla)

Saneringa

Medlem
Jag är på jakt efter en poster att pryda väggen i arbetsrummet.

Både jag och sambon kände att vi vill ha i fine art nude stil och då gärna nånting av Helmut Newton och liknande fotografer. Vill alltså inte ha nån naken tjej på sandstrand om ni förstår hur vi tänker.

Letar runt om en galning på nätet men hittar ingen leverantör som har vad jag söker så nu motar jag gärna tips från er om bra sidor man kan beställa från.

Tack på förhand!
 
Tack för er input.

Erro.se: Din tanke är mycket intressant och skulle kunna bli bra. Tyvärr är jag alldeles för dålig på ljussättning för att det ska bli bra men jag sparar det som en rolig idé när jag får lite mer erfarenhet och dessutom sambon med på det!

Ziggys: Tack för länken, det finns massor så jag lär nog hitta något där. Har du själv beställt från sidan?? Tänkte på hur det är med leveranstid och betalning online.

Wiking 1: Håller med, en av mina favoriter också men har inte tänkt så långt som att fråga honom om att få köpa en print men det tål att tänkas på. Finns fler på sidan som lagt upp bilder jag mer än gärna skulle hänga på väggarna här hemma.

Är det nån som har länkar till personliga favoritbilder på fineartamerica.com eller liknande sidor tar jag tacksamt emot dessa!
 
Är det nån som har länkar till personliga favoritbilder på fineartamerica.com eller liknande sidor tar jag tacksamt emot dessa!

Jag vet inte vad du söker för stil, men vill du så kolla på min sida och art nude. Kanske gillar du/ni någon? Vad vet jag. Har också ett par stycken bland mina favoriter som jag, gillar.
Foto är ju så subjektivt så.....

Ett annat tips är väl www.purephoto.com
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.