Annons

Portfolio, vart köpa mapp

Produkter
(logga in för att koppla)

the_Rose

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter en bra mapp för att göra min egen fotobok / portfolio.
Scandinavian Photo säljer portfolios av märket Prat men de startar på 495SEK för en bok i A4-storlek på 10 sidor. Vet nån om man köpa till och installera fler sidor?

Priset är lite väl saftigt tycker jag. Finns det alternativ? Hur ser din lösning ut?

Mvh
Mårten
 
Jag är på jakt efter en bra mapp för att göra min egen fotobok / portfolio.
Scandinavian Photo säljer portfolios av märket Prat men de startar på 495SEK för en bok i A4-storlek på 10 sidor. Vet nån om man köpa till och installera fler sidor?

Priset är lite väl saftigt tycker jag. Finns det alternativ? Hur ser din lösning ut?

Mvh
Mårten

Jag har hittat fina på Bokia, beror ju iof hur "fina" dom ska vara, läder eller går det bra med plast?
Dom på Bokia får du för under en hundring, beroende på hur många sidor du vill ha.
 
Jag har hittat fina på Bokia, beror ju iof hur "fina" dom ska vara, läder eller går det bra med plast?
Dom på Bokia får du för under en hundring, beroende på hur många sidor du vill ha.

Jag var på Bokia idag, fanns ingenting, har kollat Clas ohlsson också utan resultat.

Någon annan som vill dela med sig vart man kan / ni köpte er portfolio?

//M
 
ah..

matton såklart. har ett ganska stort urval i lite olika format och prisklasser. är man student får man dessutom 20% rabatt om jag inte minns fel.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.