Annons

Porta alla låtsasfotografer

Produkter
(logga in för att koppla)

swede

Aktiv medlem
Hmme, i morse så skrev jag en kommentar till en bild på en naken kvinna som låg i en jacussi. Ingen märkvärdig bild. Men det märkliga var att fotografen som publicerade bilden påstod sig vara den som tagit bilden. Men det kunde jag se på långa vägar att det inte var han som var bildskaparen. Jag poängterade också detta i min bildkommentar. Nu är bilden väck och jag kommer inte ihåg namnet på fotografen.

Att man kan finna andras bilder som bliver missbrukade på andra sidor är väl ett välkänt problem, men att man vågar göra detta på Fotosidan.... Det är så korkat med tanke på alla bildkännare som är medlemmar på denna sida.

Gör det på www.jagharstulitenannansbild.se

Det var bara det.

Ha en fortsatt god dag

hilsen peter

Jag tror inte han la upp den själv. (såg och kommenterade det också) Det är troligtvis någon som hackat sig in på hans konto och laggt upp bilden. Skulle han ha gjort det själv är det ju mycket märkligt. Jag tror nog på "hacket".

Mvh/Ove

swede skrev:
Hmme, i morse så skrev jag en kommentar till en bild på en naken kvinna som låg i en jacussi. Ingen märkvärdig bild. Men det märkliga var att fotografen som publicerade bilden påstod sig vara den som tagit bilden. Men det kunde jag se på långa vägar att det inte var han som var bildskaparen. Jag poängterade också detta i min bildkommentar. Nu är bilden väck och jag kommer inte ihåg namnet på fotografen.

Att man kan finna andras bilder som bliver missbrukade på andra sidor är väl ett välkänt problem, men att man vågar göra detta på Fotosidan.... Det är så korkat med tanke på alla bildkännare som är medlemmar på denna sida.

Gör det på www.jagharstulitenannansbild.se

Det var bara det.

Ha en fortsatt god dag

hilsen peter

Hej!

Länken fungerade inte! Verkar va en intressant sida!

/Aron

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar