Annons

Pojkar, män och gubbar sökes !

Produkter
(logga in för att koppla)

Liza

Aktiv medlem
Söker ca 10 killar i varierande åldrar och utseende för att fullfölja ett projekt. Ni ska kunna ta er till Lund söndagen den 11/1 2004 och vi startar kl 13.00 till ca 17.00 - medbringandes svart kavaj, vit skjorta, enfärgad diskret grå slips och jeans + en omgång valfri klädseloch accesoarer för personligt porträtt.
Renrakade då ni kommer att få ögonförstärkande kajal och reflexdämpande teaterpuder.
Tyvärr ideellt deltagande men en kul/smått bizarr dag och skitsnygg förstoring som tack. De som vågar och kan ombedes maila privat - endast 100% seriösa svar tack. Ni som anmält er och vi kommit överens - räknar jag lugnt med dyker upp.
Behöver besked senast 2/1 2004.
MVH Eva

Senast ändrad:
Bör kanske tillägga att bizarrt INTE syftar på någon form av sexuella anspelningar :) inte min stil....

Fick förfrågan om det serveras fika. Svar JA naturligtvis!!! kaffe, the, läsk, vatten och mackor. Jobba i ateljéljus kräver mycket energi.

Såja nu är vi 1 (ev2) fotoentusiaster och 2 (ev 3) skådespelare. Ahh det får stå kvar.. det är alltså "vanliga" män jag söker med eller utan rynkor men gärna med karaktär.
MVH Eva

Senast ändrad:
Ingen fotografering är komplett.....

...utan mig!!!

Kan vara kul att vara modell, som omväxling.

/// Niklas, som älskar galna ideér

Hallå där! Min bror (som bor i Lund) är intresserad! Han är 22år, lång och smal och gillar att vara med på bild! Kan du mejla mig privat så vidarebefordrar jag din emailadress till honom?
Mvh Milla

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar