Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Hejhopp!
Planeringsstrategi/Planeringsmetodik!
Alla är vi såklart olika och visst, jag har också mina egna rutiner. Min värld och din värld är i ständig förändring, så också våra tankar runt detta med planering.
Jag tänker på planering inför det lite mer omfattande projektet.
-Hur planerar ni, i vilken ände börjar ni, hur lång framförhålllning till avresan, ETC,,,,?
Kort och gott, hur KAN en Planeringsstrategi se ut för DIG?
Jag kan hjälpa dig på traven med ett helt ostrukturerat och FIKTIVT!! projektexempel,,
Motivet är Vithövdad Havsörn.
Området är Zambezifloden i området runt Lake Kariba i Afrika.
Tidpunkten är Svensk höst (häckninig).
Ett visst eget kapital finns.
Projektets slutprodukt förväntas vara förutom egna minnen och uppevelser, en större utställning och en serie bildbaserade föredrag.
Etc,,,,
Hur skulle du strukturera upp tex detta tankeEmbryo?
Jag ställer frågan och startar tråden av mitt eget vida intresse för just Planeringsstrategi/Planeringsmetodik, men även för att det skulle kunna vara av värde för mig i den utbildning jag för tiden trixar mig igenom.
Mvh Niclas,
Planeringsstrategi/Planeringsmetodik!
Alla är vi såklart olika och visst, jag har också mina egna rutiner. Min värld och din värld är i ständig förändring, så också våra tankar runt detta med planering.
Jag tänker på planering inför det lite mer omfattande projektet.
-Hur planerar ni, i vilken ände börjar ni, hur lång framförhålllning till avresan, ETC,,,,?
Kort och gott, hur KAN en Planeringsstrategi se ut för DIG?
Jag kan hjälpa dig på traven med ett helt ostrukturerat och FIKTIVT!! projektexempel,,
Motivet är Vithövdad Havsörn.
Området är Zambezifloden i området runt Lake Kariba i Afrika.
Tidpunkten är Svensk höst (häckninig).
Ett visst eget kapital finns.
Projektets slutprodukt förväntas vara förutom egna minnen och uppevelser, en större utställning och en serie bildbaserade föredrag.
Etc,,,,
Hur skulle du strukturera upp tex detta tankeEmbryo?
Jag ställer frågan och startar tråden av mitt eget vida intresse för just Planeringsstrategi/Planeringsmetodik, men även för att det skulle kunna vara av värde för mig i den utbildning jag för tiden trixar mig igenom.
Mvh Niclas,
Senast ändrad: