Ziden
Aktiv medlem
Beställde en wacombräda i måndags morse kl 08.40 från pixmania. De lovar "leverans inom 48 timmar". När jag igår eftermiddag såg att ordern inte var sänd, så mailade jag dem och frågade. Inget svar. Mailade imorse(reply på orderbekräftelsen) - inget svar. Ringer kundtjänst - som bekräftar att det inte skickat ordern. Vill inte berätta varför och lämpligt nog så fanns ingen ansvarig som man kunde prata med. Efter en hel del tjat så fick jag en mailadress till någon chef man kunde kontakta(på engelska då).
Är verkligen skitsur - man pröjsar ju en dyr fraktavgift för att få det med DHL express, så skall det ta 1 vecka iallafall (för de kunde inte lova att det skulle vara framme imorgon heller ).
Nu kan man tycka att detta är en isolerad händelse, men en snabbstudie av 3 kollegor visar att alla fått vänta 1 dygn över lovad tid.
Har mailat chefen med förfrågan om förklaring och kompensation - men härdad av tidigare mailerfarenheter med Pixmania så förväntar jag mig inte ett svar.
// Lazze
Är verkligen skitsur - man pröjsar ju en dyr fraktavgift för att få det med DHL express, så skall det ta 1 vecka iallafall (för de kunde inte lova att det skulle vara framme imorgon heller ).
Nu kan man tycka att detta är en isolerad händelse, men en snabbstudie av 3 kollegor visar att alla fått vänta 1 dygn över lovad tid.
Har mailat chefen med förfrågan om förklaring och kompensation - men härdad av tidigare mailerfarenheter med Pixmania så förväntar jag mig inte ett svar.
// Lazze