Annons

Picknick lördag den 30 aug kl 13

Produkter
(logga in för att koppla)

ansa45

Aktiv medlem
Vi har prata hela sommaren om att göra en picknick. Lördagen den 30:e blir det av om det inte spöregnar. Vi träffas framför Karlbergsslott på gräsmattan ner mot kanalen. Var och en tar med det den vill äta och dricka.

Under lördagen så pågår kanotmaraton och de kommer att köra i Karlbergskanalen, så glöm inte kamera.

Det är bara att ansluta när man har tid.

Nu får vi hoppas en sista helg med riktigt bra väder. Hoppas att det är många som har lust att hänga på.

//Anna

0708-77 80 50

Som jag sa igår Anna, jag är på. Och vi får hålla tummarna och be till vädergudarna att det inte börjar regna.

Nämen att det ska strula nu ändå. Fick igår hem en inbjudan till dop på lördag. Kusinens barn som ska döpas, snacka om att vara ute i sista stund med inbjudningskort. Jag har inte kortet här men jag har för mig det är på förmiddagen, runt 11 eller så. Får hoppas på det ivarje fall. Så med lite tur kan jag ta mig in till karlberg och komma senare.

Hoppas också på bra väder fast jag skall ut och segla med Briggen Tre Kronor av Stockholm så jag önskar er en trevlig eftermidag vid Karlberg och att det blir lite bra bilder tagna.

Ja vi hoppas på riktigt bra väder på lördag. Som det ser ut nu så ska det ju bli bättre väder i slutet på veckan, men det har man ju hört förut, eller...

Kanske dyker upp om hund är välkommen

Om hund är fotogeniskt så är han mer än välkommen, för min del ivarje fall :)

Jag såg även att det är jag som läst fel på inbjudningskortet står 6/9 så är inte denna helg. Så jag kommer ändå, så lätt blev ni inte av med mig.

Tja, han är otroligt korkad och viftar i båda ändar, men väldigt snäll:D
Av någon skum anledning vill det sig ej med bifogandet av bilder idag :(

Hmm hmm jag velar lite om jag ska försöka ta mig in till detta eventet eller kika lite på stylade bilar ute i Barkarby...

Det låter bra Anna. Ja det kom ju betydligt fler personner än vad jag vågade hoppas på när vi satt och diskutera på akkurat förra lördagen :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar