Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop tutorials

Produkter
(logga in för att koppla)
Hitta photoshop tutorials värkar inte vara så knivigt för dom kunniga att hitta.=) Men jag har ett problem, efter som att jag har svenska versionen av Photoshop CS så blir allting så otroligt mycket jobbigare att läsa från engelsk och översätta till svenska. Så jag har letat otroligt mycket efter svenska "tutorials" men har icke funnit nån som duger. Och de jag behövde hjälp med var lite bil "tuning" i Photoshop så då letar jag efter jusst bil "turtorials". Om det är nån som har en bra svensk sida så är jag tacksam om han/hon vill länka den sidan till mig här =)

//Micke
 
Har också märkt att det är betydligt enklare och bättre ha engelska versioner av Photoshop i sin dator. Då finns massor av material och tips.

På svenska finns en del, men inte på långa vägar lika bra eller mycket.

Mitt råd är. Kör engelskt!
 
Håller med Stefan där, finns till å med fall där mer eller mindre viktiga uppdateringar aldrig har kommit till svenska versionen eller att de helt enkelt kommer mycket senare.

Fast jag kör iofs. allt på engelska, har nog troligen iofs. mer å göra med att allt endast på engelska en gång i tiden.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.