Annons

Photoshop Lightroom4 --> HDR-bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

C R

Medlem
Har LR4:

I detta program kan man inte göra HDR-bilder.
Vilket är det "enklaste" program av Photoshop jag måste skaffa för att kunna skapa HDR-foton?

Likaså intresserad av att kunna göra bilder bestående av flera foton på varandra, lagerteknik?
Vilket är det enklaste program av Photoshop jag måste skaffa för att kunna göra dessa bilder?

Är inte intresserad av att köpa på mig ett program för flera tusen då det endast är en hobby...

Har PC.

Nu vänder jag mig till er andra på Fotosidan med min fundering efter att, utan resultat, i två veckor försökt komma i kontakt med Adobes kundservice!

Christer

Nik Collection (som nu ägs av Google) innehåller bl.a. HDR Efex Pro som är ganska bra, och hela paketet säljs för ett ganska rimligt pris tycker jag.

Har LR4:

Likaså intresserad av att kunna göra bilder bestående av flera foton på varandra, lagerteknik?
Vilket är det enklaste program av Photoshop jag måste skaffa för att kunna göra dessa bilder?

Ä

Har PC.

Nu vänder jag mig till er andra på Fotosidan med min fundering efter att, utan resultat, i två veckor försökt komma i kontakt med Adobes kundservice!

Christer

Adobe Elements har ju lagerfunktion, kostar under tuselappen.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto