Walle
Aktiv medlem
Lade för en tid sedan in en tråd om att min dator krashar när jag använder photoshop för att behandla större bilder. Nu senast idag skulle jag jobba med en bild på runt 3000*5000 pixlar, och efter en stund så stänger datorn av sig...inte krashar, den bara panikdör! Poff...allt arbete bortslängt!
Datorn är en HP Pavilion zd7000 Laptop med en 3.2GHz proccessor och 512MB i ram.
Den verkar inte bli överhettad, kylluften känns i alla fall inte speciellt varm...
Vad kattsen kan orsaka detta problem? Det är mäkta irriterande! Jag kan ju inte jobba med mina bilder! Nån som har varit med om samma sak? Eller som i.a.f. vet (eller tror sig veta) vad det beror på?
Det är inget damm i kylluftkanalerna.
Datorn är en HP Pavilion zd7000 Laptop med en 3.2GHz proccessor och 512MB i ram.
Den verkar inte bli överhettad, kylluften känns i alla fall inte speciellt varm...
Vad kattsen kan orsaka detta problem? Det är mäkta irriterande! Jag kan ju inte jobba med mina bilder! Nån som har varit med om samma sak? Eller som i.a.f. vet (eller tror sig veta) vad det beror på?
Det är inget damm i kylluftkanalerna.