Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Photoshop Album
- Trådstartare mbn
- Start datum
Bulla
Aktiv medlem
Jag använder PS Album 2.
På plussidan:
Adobe är ett stort företag i bildbranchen.
Bra integration med Photoshop.
Kan bränna backup direkt.
Snabbt.
Stabilt.
På minussdian
Fult gränsnitt som tar för mycket plats på bekostnad av bilderna.
Enkla bildredigeringar var faktiskt bättre i ver. 1.
Vill man bränna en vcd så ser du inte hur mycket det går in på en cd.
/Olle
På plussidan:
Adobe är ett stort företag i bildbranchen.
Bra integration med Photoshop.
Kan bränna backup direkt.
Snabbt.
Stabilt.
På minussdian
Fult gränsnitt som tar för mycket plats på bekostnad av bilderna.
Enkla bildredigeringar var faktiskt bättre i ver. 1.
Vill man bränna en vcd så ser du inte hur mycket det går in på en cd.
/Olle
Album 1 hade ingen möjlighet att exportera bildinformation (nyckelord etc). Kan tvåan det? Annars är det en stor nackdel som gör att man låser sig till ett program.
Jag använder Thumbsplus. Det är väl inget höjdarprogram när det gäller användarvänligheten men det gör vad det skall och lagrar all information i en accessdatabas.
Jag använder Thumbsplus. Det är väl inget höjdarprogram när det gäller användarvänligheten men det gör vad det skall och lagrar all information i en accessdatabas.
Luguber
Aktiv medlem
Hej Mats!
Jag använder Ver1, men har inte riktigt kommit igång med programmet ännu. Dock är jag lite inytesserad av den här tråden om det finns någon/några som använder Ver2 och om den skulle kännas bättre en den tidigare verisionen.
Blev lite sur ;-( på Adobe, då dom släppte Ver2 strax efter att jag köpte mitt ex. Har inte pråkat ännu om gratis uppdatering.
Dock upplever jag att programmet tar en del utrymme och alokerar en del minne i datorn.
Det tycks kräva en rätt bra processor eller mycket minne för att det skall bli någon speed p det hela.
Men självklart hoppas jag på att det i längden skall hjälpa mig att hålla ordning.
Jag använder Ver1, men har inte riktigt kommit igång med programmet ännu. Dock är jag lite inytesserad av den här tråden om det finns någon/några som använder Ver2 och om den skulle kännas bättre en den tidigare verisionen.
Blev lite sur ;-( på Adobe, då dom släppte Ver2 strax efter att jag köpte mitt ex. Har inte pråkat ännu om gratis uppdatering.
Dock upplever jag att programmet tar en del utrymme och alokerar en del minne i datorn.
Det tycks kräva en rätt bra processor eller mycket minne för att det skall bli någon speed p det hela.
Men självklart hoppas jag på att det i längden skall hjälpa mig att hålla ordning.
wikman
Aktiv medlem
Bulla skrev:
Jag har inte testat men läst att det är en Microsoft Access databas änev till Album.
Japp, det är en Access databas i grunden. Så kan man Access så går det ganska snabbt att pilla runt bland bilderna.