Annons

Photoshop 7

Produkter
(logga in för att koppla)

sb45

Aktiv medlem
Hej jag har haft Photoshop 7 i många år , nu uppgraderade jag till Windows 10 , när jag skulle scanna fungerade inte det, jag skulle ominstallera Photoshop 7 och se om det hjälpte, men det gick inte att installera igen. Är det så att Fhotoshop 7 är för gammalt.

Försökte hjälpa dig genom att söka på google. Enligt många sökträffar så ska det vara kompatibelt med Windows 10, men det är många som har problem med Photoshop 7 och Windows 10 tillsammans. Så tyvärr inte mycket till hjälp här. Hoppas att du finner en lösning.

Photoshop 7 är snart 14 år gammalt (det kom ut i mars 2002), så att det krånglar lite är nog inte så konstigt. Internet säger att det ska gå att få igång, men att det kan ta upp till 20 minuter innan installationsprogrammet dyker upp efter att man startat det. Men det verkar vara en del som ändå inte lyckas få igång det på Win10 av olika orsaker.

du borde uppdatera dig ett par steg iaf. du borde kunna få tag på cs6 åtmonstonde, det nästnyaste innan dom började med CC och prem tjänsterna. ps har utvecklats massor till det bättre i allt. dock får du lära om lite i menyer o knappar men det löser du.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto