Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pete Ganzel - Minolta Repair Mini CD

Produkter
(logga in för att koppla)

perese

Aktiv medlem
Hej!

Har någon köpt denna cd innehållande komplett uppsättning av manualer till Minolta objektiv? Se http://www.pbase.com/pganzel/image/54644996

Jag köpte en i december förra året, och fick till slut den till mig (nästan 1 1/2 månad!??!). Tyvärr när jag öppnade förpackningen så hade US Postal Service eller någon annan under resans gång böjt cd för mycket så den gick inte att läsa.

Har flertalet gånger mailat till honom men får inget svar tillbaka! Vad jag vill ha är innehållet och erbjöd mig att ladda ned det istället för att han skulle skicka en ny.

Min fråga till er, har ni köpt och sådant fall; vad är er erfarenhet av honom och hans material??

Mvh Peter

Jag har haft kontakt med honom för något år sedan och de enklaste var PM på dyxum.com - där svarade han rimligt snabbt. Nu hittar jag honom inte när jag letar.

Tjusigt Göran - jag lyckades inte "fiska upp" honom när jag försökte - jag letade efter *anzel, men fick inget napp.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar