Annons

Personlig foto-coach sökes

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej,

Min fru har sedan ett par år en heminredningsblogg o Instagram konto. Hon fotar med vår Sony A7 o kan de flesta basala tekniska funktionerna och är duktig på att styla men hon vill lära sig ännu mer kring hur man tar snygga bilder (mestadels inomhus). Hon är långt ifrån en nybörjare men vill bli ännu duktigare.

Jag tänkte överraska henne på födelsedagen med en foto-coach och söker följande:
- Någon som kan via Skype ge tips, råd och feedback på hennes bilder
- Mest fokus på perspektiv, hur man intressant heminredningsbilder alt bilder på hus/städer. Mindre fokus på tekniska kamerafunktioner. Ev lite efterredigering i Lightroom
- Tänker mig 5-10 timmar, timpris kring 500-1000kr

Någon som känner att de passar in på beskrivningen ovan?

Hälsar Henrik
 
Hej,

Min fru har sedan ett par år en heminredningsblogg o Instagram konto. Hon fotar med vår Sony A7 o kan de flesta basala tekniska funktionerna och är duktig på att styla men hon vill lära sig ännu mer kring hur man tar snygga bilder (mestadels inomhus). Hon är långt ifrån en nybörjare men vill bli ännu duktigare.

Jag tänkte överraska henne på födelsedagen med en foto-coach och söker följande:
- Någon som kan via Skype ge tips, råd och feedback på hennes bilder
- Mest fokus på perspektiv, hur man intressant heminredningsbilder alt bilder på hus/städer. Mindre fokus på tekniska kamerafunktioner. Ev lite efterredigering i Lightroom
- Tänker mig 5-10 timmar, timpris kring 500-1000kr

Någon som känner att de passar in på beskrivningen ovan?

Hälsar Henrik

Ett förslag kan vara att du kontaktar någon av de lokala mäklarna och frågar efter vem de använder som fotograf och kontakta denne. Din fru kanske kan få hänga med på ett uppdrag som assistent :)

också Henrik
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.