Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Pek-ikon för Återgå (Esc) krysset

Produkter
(logga in för att koppla)

Knights

Aktiv medlem
När jag håller pilen över krysset (Återgå Esc) längst uppe till höger i bildvisningsläget så ändras inte pilen till en pek-ikon som på andra knappar. Jag vet inte om det bara är min dator/webbläsare som reagerar på detta sätt, men om fler upplever det så kanske det borde ändras.

Jag tycker att det hade känts mera intuitivt om pilen blev en pek-ikon även över detta kryss.

Mvh Olle

Pilen längst uppe till höger

Hittade ett till problem, det är av samma slag så jag valde att lägga det här istället för att starta en ny tråd. Om man klickar på pilen längst uppe till höger som släpper ner en "drop-down" meny med följande innehåll:

"Logga ut"
"Skapa Genväg till denna sida"
"Underhåll mina genvägar"
m.m.

Så går det inte att få bort menyn, den ligger kvar oavsett om man klickar på ett tomt utrymme vid sidan om, eller klickar på själva pilen. Detta borde ändras så att menyn försvinner om man klickar på ett tomrum eller på pilen.

Sen tycker jag även att menyn försvinner för lätt om man inte håller pilen precis på menyn hela tiden, vid snabba rörelser så försvinner menyn för lätt helt enkelt.

Lite svårt att förklara sådana här problem i text men jag hoppas ni förstår.

Mvh Olle

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar