Annons

Paterson bakgrund

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag funderar på att köpa en likadan. Men eftersom man inte kan se hur som ser ut på nätet eller i katalogen så kommer jag nog att åka dit och kika på dom och köpa på plats.

Greven

Här är en av de... gillar den.. tyvärr tycker jag den är lite för liten för helkropp

Bilagor

• crw_8358.jpg
    crw_8358.jpg
    28.2 KB · Visningar: 353
Äntligen

Nu har jag varit i Nybro och hämtat en. Jag valde den blåa (INT286). Den är rätt ok, den gråa sidan är något ljusare än på bilden på deras sida och den blåa ser ut som nedan.
Att det blev den blåa berode på att den är mer allround. Den andra är nog skitläcker till vissa bilder men långt ifrån alla.

Greven

Bilagor

• small dsc_1008 beskuren.jpg
    small dsc_1008 beskuren.jpg
    47.1 KB · Visningar: 228
Jag fick igår hem en Paterson/Interfit hopvikbar bakgrund. Denna skall enligt uppgift kunna lutas mot vägg eller hängas upp. När jag viker upp min bakgrund rätar den inte ut sig utan bibehåller en skev form som gör det omöjligt att använda den som porträttbakgrund. Den går varken att hänga eller luta mot en vägg. Jag har nu låtit den ligga uppvikt på golvet över natten för att se om den skulle jämna ut sig efter att ha legat nerpackad en längre tid men den är fortfarande lika skev som tidigare. Själva syftet med en sådan här bakgrund är ju att snabbt och enkelt kunna ha med sig en lätttransporterad bakgrund som kan sättas up "on location".

Är dessa bakgrunder så här skeva eller är det något fel på den jag fått?

Den jag har är också skev, jag hade den hängandes ett dygn men det hjälpte inte. Fördelen är att den är lättare att fälla ihop om man är själv.
Jag gjorde så att jag "knäckte den" lite till så att den skevade åt andra hållet. Då blev den lite rakare.

Greven

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar