Annons

Parfoto (porträtt?)

Produkter
(logga in för att koppla)

afflaf

Aktiv medlem
Hej,

ska flytta ner till Melbourne om 3månader för att plugga foto och med mig kommer jag ha med en av mina bästa kompisar.

Nu är det så att hon har bett mig ta lite bilder på henne och hennes pojkvän innan vi flyttar.
jag började dock fundera väldigt mycket på hur bilderna och fick direkt en del bröllopsfoton på tanken men så seriöst ska det kanske inte vara.

Har aldrig fotat ett par innan och tänkte bara kolla om ni hade lite tips eller så för att bilderna inte ska bli sådär stela och livlösa.

vill gärna ha lite tips på vart jag kan få lite inspiration eller om det är något särskilt jag ska tänka på.

Ali

tack så mycket Bengt!

roligt nog så länkade hon till en av dina bilder när hon berättade att hon ville ha bilder.
fick lite att fundera på nu, vissa av bilderna kändes för mycket som modellbilder, man ser liksom inte den där glöden mellan de. men några av bilderna hade verkligen den glöden. tack igen!

fler svar/tips uppskattas!

Ali

Kanske man kan gå ut och äta ihop och ta lite bilder? Under kvällen? Bara hänga ute som vanligt kompisar emellan... Det borde ju bli lagom coolt tycker jag iaf...

// Anders

rätt bra idé, tror det kommer få bli nått sånt, starta på en studio, sen dra ut och ta nått att äta sen får jag se hur det blir efteråt.

Ali

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar