Maverick28
Aktiv medlem
Alltså..
*FUNDERAR*
Gick med i detta stället i början av hlösten la upp mina första bilder i typ september...
Fick en del feedback.
Den kritik som kom var saklig och på pricken..
Under sista tiden (månaden) har samma bilder som legat sedan jag la upp dme BARA fått 1r med mera..
Vad har hänt??
Har ingen anning..Men det har bitvis tagit bort min lusta att finnas kvar och bidra till disskusioner med mera.
Vad som fått en att tappa lusten och dra sig för att lägga upp bilder...
Ja komentarer som denna....
Herregud Jonas du får verkligen inte nog av dessa tjejer.
Varför text? Texten förstör en i övrigt hyfsad bild.
Synd om modellen att inte fotografen kunde regissera henne bättre
Herre gud........
Har dock plockat bort den värsta kommentarena då de låg på en där det var något i stil med "fy fan vad ful hon var" Kan bara säga att det knäckte sambon rätt bra att läsa den,,,
Jag vet inte.. Var går gränsen????
Vill inte ha ett jäkla ryggdunkande...
Men de få riktigt tarvliga kommetarer man får.. Gör att JAG funderar på att dra vidare och skita i detta...
Det tråkiga är att när man messar personerna så får man ett trevligt svar när man håller en "vanlig" disskusion och när man sedan frågar rakt på sak... Vad de menar med sin kommentar så hör man inte av dem (fallet med perosnen som gjorde vad som jag tyckte var personangrepp)
*KIKAR* sedan att ge exakt samma negativa kommentar på 3 bilder.. Vad är meninngen??
*jonas rätt less på detta just nu*
*FUNDERAR*
Gick med i detta stället i början av hlösten la upp mina första bilder i typ september...
Fick en del feedback.
Den kritik som kom var saklig och på pricken..
Under sista tiden (månaden) har samma bilder som legat sedan jag la upp dme BARA fått 1r med mera..
Vad har hänt??
Har ingen anning..Men det har bitvis tagit bort min lusta att finnas kvar och bidra till disskusioner med mera.
Vad som fått en att tappa lusten och dra sig för att lägga upp bilder...
Ja komentarer som denna....
Herregud Jonas du får verkligen inte nog av dessa tjejer.
Varför text? Texten förstör en i övrigt hyfsad bild.
Synd om modellen att inte fotografen kunde regissera henne bättre
Herre gud........
Har dock plockat bort den värsta kommentarena då de låg på en där det var något i stil med "fy fan vad ful hon var" Kan bara säga att det knäckte sambon rätt bra att läsa den,,,
Jag vet inte.. Var går gränsen????
Vill inte ha ett jäkla ryggdunkande...
Men de få riktigt tarvliga kommetarer man får.. Gör att JAG funderar på att dra vidare och skita i detta...
Det tråkiga är att när man messar personerna så får man ett trevligt svar när man håller en "vanlig" disskusion och när man sedan frågar rakt på sak... Vad de menar med sin kommentar så hör man inte av dem (fallet med perosnen som gjorde vad som jag tyckte var personangrepp)
*KIKAR* sedan att ge exakt samma negativa kommentar på 3 bilder.. Vad är meninngen??
*jonas rätt less på detta just nu*