Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

På JAKT!!!! (till kamera-remmen)

Produkter
(logga in för att koppla)

FransGlans

Aktiv medlem
Hej!

Det finns en plastmojäng som jag länge letat efter. Jag skall ha den till kameraremmen. Jag har nämligen en rem som går att koppla loss. Men när den är avkopplad så vill jag kunna koppla ihop den. svårt att förklara, hoppas bilden kan visa... (den e en prototyp, snabbt ihopslängd i photoshop)

vet någon om denna finns nånstans... säg till snälla :)

mvh// Gustav g

Bilagor

• buckle.jpg
    buckle.jpg
    12.9 KB · Visningar: 352
Hållt på en del del med sömnad och sånt, men aldrig sett en dylik. Jag skulle ta 2 honor med en kort bit rem mellan...

/Stefan

Hej!

Det finns en plastmojäng som jag länge letat efter. Jag skall ha den till kameraremmen. Jag har nämligen en rem som går att koppla loss. Men när den är avkopplad så vill jag kunna koppla ihop den. svårt att förklara, hoppas bilden kan visa... (den e en prototyp, snabbt ihopslängd i photoshop)

vet någon om denna finns nånstans... säg till snälla :)

mvh// Gustav g

Jag har sett lösa spännen hos Kanotcentrum i Göteborg.
Själv så köpte jag en massa spännen hos Fixfabriken i Göteborg, men det var 20-30 år sedan.

Hållt på en del del med sömnad och sånt, men aldrig sett en dylik. Jag skulle ta 2 honor med en kort bit rem mellan...

/Stefan

ja, att jag inte ens tänkt tanken :) bevisar väl lite att människan kanske härstammar från apan iaf... :)

men det kanske blir den vägen jag får gå.

fast snyggast hade ju varit ett stycke plast kan ja tycka. borde finnas nån kines som gjort denna grej!
/GG

Fel bild!!!!!!

Sorry alla snälla människor, jag tänkte helt åt skogen fel.

så här menar jag ju att mojängen skall se ut.

Nytt försök, någon som vet vart man hittar den ???

:) idioten gustav

Bilagor

• geej1.JPG
    geej1.JPG
    42.7 KB · Visningar: 164
ANNONS
Sony Winter Cashback hos Götaplatsens Foto