Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Oseriösa priser

Produkter
(logga in för att koppla)

salix

Ny medlem
Har fått två fakturor om förlängning av FS Magasin 7 nr 545kr eller 14 nr 998kr
jag uppmanas att förnya prenumerationen genom att använda bilagda inbetalningskort

Tittar man på tidningskungen erbjuder dom 7 nr för 499kr

och går man in på mina sidor kan jag förnya 7 nr för 390kr
Är man som jag både + medlem och prenumerant av FS Magasinet sedan tidigare
ska ja väl inte få erbjudande som innebär att jag ska betala mer än nya prenumeranter och framförallt inte betala in 545kr när jag via mina sidor erbjuds ett lägre pris.
Eller handlar det bara om att ni ska mjölka ut mer pengar genom att man inte är uppmärksam!

Hej!

Tack för frågan!

Det är inte tänkt vara utstuderat utan det skall vara rätt och schysst.

- tidningskungen har ett gammalt pris för 7 nr. Det skall inte vara där till det priset. Det skall jag omgående justera.
- det finns tyvärr ingen koppling till tryckeriet så att den kan anpassas till huruvida man är Plus eller inte. Detta har varit ett dilemma länge men under 2018 har vi en plan för att lösa det.
- därför skall det finnas en text på förnyelsefakturan a la ”..är du plus gå till fotosidan för bästa pris..”. Jag har ingen faktura framför mig men du får gärna verifiera.

Så som du kommit fram till - bästa pris är alltid på Fotosidan.

Hälsningar
David

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar