Annons

On-location i stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

masterpower

Aktiv medlem
Hej,
Jag tänkte höra om det finns några trevliga fotografer här som vill fota on-location någon gång under sommaren.
Jag har ingen detaljerad plan då allt är bereode på intresset här! Jag tänkte iaf. att vi fotar med hjälp av blixtar och reflexskärmar eller annat kul som kan tänkas. Plats är ett mindre problem. Det som behövs är egentligen en person som gillar att stå framför kameran och ett gäng fotografer som brinner för det här och tycker att det är kul att mecka med en blixt i en halv timma för att få den att avfyras trådlöst.. utan något vidare reslutat ;)

Alla förslag mottages. Har som sagt ingen plan än!

Jamen joo, det låter lite spännande.
Inte för att jag är van on-location, men för att jag skulle vilja se lite vilka tekniker ni andra använder och utbyta lite mekartips ;-)

Jamen joo, det låter lite spännande.
Inte för att jag är van on-location, men för att jag skulle vilja se lite vilka tekniker ni andra använder och utbyta lite mekartips ;-)

Roligt ...!! Jag ska försöka spika ett datum någon gång juni/juli skiftet. Vi är 3-4 personer nu.
Location: slottsmiljö har jag tänkt mig. Är super dålig på var det finns i sthm,, tips??

count me in

Jag är inte alls erfaren med on-location, men hänger gärna med er och lär mig lite. Har precis börjat lära mig mer om off-camera blixt... så det skulle va grymt att se hur man gör det i praktiken.
Hälsningar,
//Mileta

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar