Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ominstallation av Elements funkar

Produkter
(logga in för att koppla)

siwjon

Aktiv medlem
Ominstallation av Elements funkar inte

Jag hämtade för några dagar sedan hem en 30-dagars testversion av Photoshop Elements 9. Det funkade hur bra som helst. Men jag fick problem med annat program så jag fick göra en systemåterställning i Windows 7. När jag sedan åter installerade Elements 9 så förlöpte installationen utan problem och jag startade om datorn,
Men, döm om min förvåning då det nu inte går att hitta programmet någonstans.

Jag har provat att åter installera programmet med både den tidigare och en ny hämtad version. Vad kan det vara som blivit fel? Jag tänker köpa en licens på programmet men har nu blivit osäker då det är samma program och är rädd för att det inte ska funka. Demon är ju installerad utan produktnyckel.

Tacksam för hjälp.
 
Senast ändrad:
Jag hämtade för några dagar sedan hem en 30-dagars testversion av Photoshop Elements 9. Det funkade hur bra som helst. Men jag fick problem med annat program så jag fick göra en systemåterställning i Windows 7. När jag sedan åter installerade Elements 9 så förlöpte installationen utan problem och jag startade om datorn,
Men, döm om min förvåning då det nu inte går att hitta programmet någonstans.

Jag har provat att åter installera programmet med både den tidigare och en ny hämtad version. Vad kan det vara som blivit fel? Jag tänker köpa en licens på programmet men har nu blivit osäker då det är samma program och är rädd för att det inte ska funka. Demon är ju installerad utan produktnyckel.

Tacksam för hjälp.

Funkar INTE ska det stå i rubriken.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.