Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

OM-D E-M10 MARK III vs MARK II

Produkter
(logga in för att koppla)

anjovis

Ny medlem
Hej! Står inför valet att köpa en ny kamera, är studerande så priset är relevant och undrar därmed om det är värt att lägga på lite extra och köpa mark iii eller om mark ii är minst lika bra?
Tack på förhand!

Hej! Står inför valet att köpa en ny kamera, är studerande så priset är relevant och undrar därmed om det är värt att lägga på lite extra och köpa mark iii eller om mark ii är minst lika bra?
Tack på förhand!

Jag har varit i din situation; fundera på att via Tradera köpa ett hus i fint/nyskick . Det finns flera säljare som har bra omdömen, betala med Paypal för att få köparskydd. M43-husen sjunker snabbt i pris och det går att göra bra köp. Det rör sig fort i utvecklingen på M43-husen och ett så modernt hus som möjligt, rekommenderar jag.

Valde också Mark II, när jag handlade m43 för ett tag sedan. Undantag 4K, så är väl skälen till att välja Mark III få, om man nu inte är glad i plast :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar