Annons

Omöjligt att lägga in ny produkt

Produkter
(logga in för att koppla)

henq

Aktiv medlem
...när man inte hittar var man ska göra det?

Jag har lagt in flera produkter men har lika svårt varje gång att hitta sidan (ja jag är blind/glömsk/korkad). Men även för oss borde det vara enkelt att hitta.
Kanske direkt i menyn "Produkter"?
Åtminstone på sidan "Sök produkter" för gången är ju att man söker på sina nya fräcka grej men inte hittar den och vill då bidra till fotosidan.se genom att skriva produktinfo.

PS. Det snabbaste sätter för mig att hitta rätt sida är:
http://www.google.com/search?hl=en&q=lägg+till+produkt+site:fotosidan.se

Jag förstår det men vi som tillhör google-generationen söker platt istället för att klicka hierarkiskt och hittar aldrig den länken.

Förklaringen är att vi får väldigt mycket förslag och tyvärr är mycket dubletter. Och vi gissar att anledningen till det är att man inte söker ordentligt. "Risken" med en tydlig knapp är att vi får ännu mer förslag på produkter som redan finns.

Sen tror jag inte att googlegenerationen är något som få tillhör, utan något vi alla tillhör. Och att förslagslänken är dold är som sagt ett halvt om halvt aktivt val från oss för att "försvåra" att föreslå nya produkter.

Självklart uppskattar vi dock alla förslag!

hmmm så om man verkligen söker men inte får fram nån produkt så ska man inte se "Lägg till"-länken?

OK, dax att ta itu med mina andra I-landsproblem nu känner jag.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto