rosanmunda
Medlem
Hej hej! Här har ni en jätteamatör som hade tänkt att köpa en av kamerorna ovan! Är det någon som skulle kunna hjälpa mig med vilken jag bör köpa eller är de likvärdiga? Mvh Marie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej och stort tack för ditt svar! Jag tänkte fota min dotter en hel del men även min häst och när jag tränar honom. Sen en del sköna natur bilder eftersom att jag vistas mycket i naturen! JAg gillar bilder med skarpa färger! Hoppas att det ska vara lättare att förstå vilken jag borde välja nu!
Mvh Marie
KAnon bra sida det här ju! Är så otroligt tacksam för er hjälp. Om jag ska välja mellan de två så kommer jag ta Olympusen helt klart, den verkar passa mig och mina ändanmål bäst. Nu är det så att jag även kollar på Sonys DSLR-A230 och kanske den passar ännu bättre. Nästa steg är Canon eos 10000 och Nikon 3000d som båda verkar passa mig men det är ju en prisfråga i mitt fall!
Är väldigt nyfiken på sonyn. Men vad tror ni? Kom gärna med råd och tips! I mitt fall som mammaledig så är det ju rätt mycket pengar ändå! =)
Mvh Marie